  • Data: 2005-05-21 15:10:15
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    yayco wrote:

    > Nie tylko w ręku, ja użyjesz googla i przeczytasz o czym pisywałem w
    > grupie, to nawet może zgadniesz jakie.
    I co ci bank w zamian oferuje?
    Daje ci możliwość wydawania twoich własnych pieniędzy. Co jeszcze z tego
    masz?
    I czym kierowałes się przy wyborze tej, a nie innej oferty?

    > Niezależnie od tego, może popiszesz się erudycją i napiszesz nam co to
    > jest Twoim zdaniem karta charge (też taką mam - złotą)

    wiem, co to jest karta charge.
    Nie zadawaj trywialnych pytan, na które odopwiedź można znaleźć w
    Internecie. Czy będziesz zadowolony jak wkleję ci kawałek tekstu?
    Też korzystałem z kart charge swego czasu.