  • Data: 2005-05-21 21:32:12
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-21 17:10- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):
    > Nie tylko w ręku, ja użyjesz googla i przeczytasz o czym pisywałem w
    >
    > I co ci bank w zamian oferuje?
    > Daje ci możliwość wydawania twoich własnych pieniędzy. Co jeszcze z tego
    > masz?
    > I czym kierowałes się przy wyborze tej, a nie innej oferty?

    Ubezpieczenia liczne: krajowe i zagraniczne. Rabaty w sklepach. Mile
    samolotowe (ale to najmniej ważne, bo nie dotyczy LOTu). Odrobina wygody
    na lotniskach.
    To odpowiedź na wszystkie pytania. Na wszystkie taka sama.

    > wiem, co to jest karta charge.

    Jeżeli wiesz tak samo jak o różnicach między kredytową a debetową , to
    mogłoby to być ciekawe.

    > Nie zadawaj trywialnych pytan, na które odopwiedź można znaleźć w
    > Internecie. Czy będziesz zadowolony jak wkleję ci kawałek tekstu?
    > Też korzystałem z kart charge swego czasu.

    Jeżeli korzystałeś, to dlaczego miałbyś wklejać cudzy tekst? Unikasz
    odpowiedzi i tyle. Zresztą to obojętne, bo wysyłałem to w południe,
    kiedy się nudziłem. Teraz jestem po koncercie Pata M. i moja potrzeba
    rozrywki została zaspokojona. A zatem, w związku z nierozwojowym
    charakterem wątku: EOT.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****