  • Data: 2023-11-08 20:43:31
    Temat: Re: promy Batory
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Nov 2023 17:37:32 +0100, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    nie-wpuszczono-do-sluzy-na-przekopie-mierzei-wislane
    j/ar/c1-17649135

    > Może Cie to zaskoczy, ale telefony na morzu nie są powszechnym środkiem
    > łączności. Po za tym skoro w warunkach dostali jakiś radiotelefon oraz
    > motorówkę, a nie mieli tego, to chyba należało przed podjęciem próby
    > forsowania to uzgodnić.

    Ale to jest obiekt lądowy.
    I telefon ma. I ruch turystyczny duzy.
    To nie mozna pomyslec o dodatkowych mozliwosciach?

    Swoją drogą - chyba kiedys widziałem ich strone www, a teraz znalezc
    nie mogę ... nie ma, nie było, schowała sie?

    > Dało. Po prostu pewnie poprosili ich o zameldowanie się z motorówki na
    > odpowiednim kanale. Nie zdziwił bym się, jakby komórka na ich stronie
    > była do osoby, która nie ma nic wspólnego z operacjami na wodzie. Trochę
    > dziwne, ze tak doświadczone osoby tego nie ogarnęły.

    No, doswiadczenia w przepływaniu przez Przekop nie mają :-)

    A np na Mazurach jakos tak calkiem inaczej to wyglada niz tu
    https://zeglarski.info/artykuly/sluza-nowy-swiat-czy
    telnicy-pytaja-urzad-morski-w-gdyni-odpowiada/

    I we Wrocławiu chyba tez inaczej.

    J.