eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 21:05:47
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Mar, 23:25, Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> wrote:
    > On 17 Mar 2007 10:15:17 -0700, p...@w...pl wrote:

    > Wykonywałeś kiedykolwiek
    > jakiekolwiek zakupy przez internet tą kartą?

    Tak, dwa razy. W Centralwings i sprawdzonym sklepie, który istnieje od
    wielu lat. Ale w końcu do tego ta karta między innymi jest.

    > Wiem, że citi takie
    > reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da.

    Citi przede wszystkim przed każdą transakcją bodajże ponad 1000 zł
    dzwoni i pyta o potwierdzenie.

    >Jeśli to
    > była transakcja MO/TO/IO i na dodatek nie wszystkie dane się zgadzały,
    > to raczej bank powinien to uznać.

    A tak odpowiedziała Visa:

    Chargeback is improper. This is a valid sale - a valid authorization
    was obtained. A full CVV2/CVC2 match was received on the
    authorization.

    To chyba znaczy, że Visie zupełnie nie przeszkadzał zły adres w
    transakcji.
    Na razie spróbuję jeszcze z arbitrem bankowym. Najwyżej stracę te
    kolejne 50 zł wpisowego.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1