eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 21:51:02
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Mar 2007 14:05:47 -0700, p...@w...pl wrote:

    >
    >
    >To chyba znaczy, że Visie zupełnie nie przeszkadzał zły adres w
    >transakcji.
    >Na razie spróbuję jeszcze z arbitrem bankowym. Najwyżej stracę te
    >kolejne 50 zł wpisowego.

    Owszem spróbuj, ale dobrze byłoby, aby pismo napisał Ci prawnik/osoba
    wiedząca. Sprawa jest do wygrania. To co odpisała Visa to standard.
    Prawdopodobnie bank zapytał tylko o to, czy transakcja została
    poprawnie zautoryzowana, czy system się nie pomylił. Ważne jest abyś
    w piśmie do arbitra podkreślił, że nikomu nie udostępniałeś danych
    karty, chroniłeś je itd. nie zrobiłeś nic niezgodnego z regulaminem, a
    winny jest bank, który nie posiada odpowiednich zabezpieczeń.
    BTW. citi dzwoni kiedy chce, nie ma reguły. A reklamacje wszystkie
    załatwia tak samo czy to 200 zł czy 10000.


    --
    Kajka GG:2182391

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1