eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 21:09:14
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "witek" <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Chargeback możesz zrobić po rozliczeniu transakcji.
    > Nie można cofać czegoś co nie zostało rozliczone.

    Oczywiscie, ale mozna nie obciazyc klienta nawet na sekunde.

    > Ale mówiliśmy o transakcji na 50 zł, kiedy na koncie jest 2 zł.

    Zrozumialem ze transakcja byla na $500 i tyle pieniedzy w momencie
    autoryzacji tam bylo. Gdyby transakcja nie dostala autoryzacji
    to przypuszczalnie nikt by nie probowal obciazenia.

    > Może nie tyle nie oszukać, co ruszyć cztery litery ze stołka.
    > O ile otyłość nie jest w Polsce jeszcze problem to w chęci podniesienia
    > urzędniczego tylka z krzesła od lat bijemy wszelkie rekordy.

    Mysle ze to raczej niekompetencja polaczona z zabobonem, ze jesli
    sklep w ogole odpowiedzial na zapytanie, to winny jest klient.
    Niezaleznie od tego co ten sklep w ogole odpowiedzial.

    Moze powinni poszukac pracownika ktory zna przynajmniej podstawowe
    zasady wspolpracy w VISA? Nie oni jedni zreszta chyba?
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1