eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-18 22:08:38
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 18 Mar 2007 14:05:47 -0700, p...@w...pl wrote:

    >> Wiem, że citi takie
    >> reklamacje uznaje od strzała, a to oznacza, że się da.
    >
    >Citi przede wszystkim przed każdą transakcją bodajże ponad 1000 zł
    >dzwoni i pyta o potwierdzenie.

    Nie przed, tylko po i nie przed każdą, a przed podejrzaną.

    >Chargeback is improper. This is a valid sale - a valid authorization
    >was obtained. A full CVV2/CVC2 match was received on the
    >authorization.

    Napisałeś im wyraźnie, że to nie Twoja transakcja?

    >To chyba znaczy, że Visie zupełnie nie przeszkadzał zły adres w
    >transakcji.
    >Na razie spróbuję jeszcze z arbitrem bankowym. Najwyżej stracę te
    >kolejne 50 zł wpisowego.

    Lepiej idź od razu do prawnika.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1