eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat) › Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Date: Tue, 15 Sep 2009 13:27:50 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 27
    Message-ID: <h8ntnr$n8u$2@inews.gazeta.pl>
    References: <h8ncod$d5d$1@inews.gazeta.pl> <h8nde0$76v$2@inews.gazeta.pl>
    <h8nds4$c13$1@news.interia.pl> <h8nkm4$2k55$1@opal.icpnet.pl>
    <h8no22$t76$1@inews.gazeta.pl> <h8ndi9$d7l$1@node1.news.atman.pl>
    <h8nq7l$8v9$1@inews.gazeta.pl> <h8nqhp$a8t$1@inews.gazeta.pl>
    <h8nsu3$kbd$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-46-83.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1253014075 23838 84.234.46.83 (15 Sep 2009 11:27:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Sep 2009 11:27:55 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='moj eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:501775
    [ ukryj nagłówki ]


    "wiatrak" h8nsu3$kbd$...@n...news.atman.pl

    > A w takim, w którym nigdy nie wiesza się system. Operacje wewnętrzne w ramach
    konta, jak i wewnętrzne między kontami w banku są
    > dokonywane natychmiast. Przelewy zewnętrzne są dokonywane w sposób przewidywalny,
    zgodny z eliksirami. Nie będe robił reklamy
    > banku, bo mi za to nie płacą.

    Chodzi zapewne o netową część Banku? ;) (zwaną mBankiem?)
    (Alior czyli Ank, Bre czyli Bank, Półbank...) ;)

    > Wiadomo jedynie, że to nie jest Eurobank, Polbank ani Getin. Ich obsługa
    internetowa jest po prostu ŚMIESZNA. Chyba zatrudniają
    > tam dzieciaki z zerówki. W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem".
    Co bym tam nie wpisał, to w przekazanym
    > przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia.
    A przecież tytuł przelewu przy niektórych
    > operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to porażka, jeżeli chodzi o
    "e-obsługę".

    Ja zwykle w tym miejscu piszę qq, bo jedno q zwykle nie starcza. :)

    -=-

    Jeśli to nie jest bank na m -- to jaki?

    --
    nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1