eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 06:37:34
    Temat: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rozmowa dotyczyła braku realizacji przelewu wewnętrznego.
    Zleciłem przelew wewnętrzny w nocy, jest godz. 8:35 a środki z rach. oszczędzającego
    nadal nie
    dotarły na konto online.
    Nie mogę tym samym dokonać przelewu zewnętrznego - a zależało mi na jego wykonaniu
    pierwszą sesją
    wychodzącą - o godz. 8.

    Treść rozmowy z pracownikiem Eurobanku (AB):
    08:18:14 (ja):
    jak ma się nocne przetwarzanie danych do wykonywania przelewów wewnętrznych?
    08:19:26 (AB):
    W nocy nie ma przetwarzania nocnego gdyż w nocy trwa zamykanie systemu w Banku
    dotyczy to pory od
    godziny 23:00 do 6:00 rano.
    08:20:11 (ja):
    a na czym polega zamykanie systemu, jeśli nie na przetwarzaniu danych?
    08:20:48 (AB):
    Zamykanie sytstemu oznacza przetwarzanie nocne.
    08:21:35 (ja):
    a co napisałem powyżej, czemu Pani zaprzeczyła?
    08:21:58 (AB):
    Przepraszam. Faktycznie.
    08:22:11 (AB):
    Przetwarzanie nocne to inaczej zamykanie sytemu w Banku.

    Bez komentarza.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1