eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 10:08:28
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Ya" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wiadomość z banku przysłana przed chwilą pocztą wewnętrzną:

    "Uprzejmie informujemy, że zdarza się, iż operacje wykonywane pomiędzy rachunkiem
    oszczędnościowym a
    rachunkiem bieżącym zaczytywane są z niewielkim opóźnieniem. Po ponownym logowaniu
    środki na
    rachunku bieżącym powinny być widoczne, jeżeli przelew ten posiada status
    "wykonany"."

    Nawet nie chce im się zajrzeć, że przelew wciąż nie został wykonany i wciąż widnieje
    jako
    "oczekujący" z zablokowaniem na rachunku tych środków włącznie.
    Poza tym co to za sformułowanie "zaczytywanie"? Chyba tylko wymyślone na potrzeby
    eurobankowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1