eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 08:53:19
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>> Rozmowa dotyczy?a braku realizacji przelewu wewnetrznego. Zleci?em
    >>> przelew wewnetrzny w nocy, jest godz. 8:35 a ?rodki z rach.
    >>> oszczedzaj?cego nadal nie dotar?y na konto online.
    >>> Nie moge tym samym dokonaae przelewu zewnetrznego - a zale?a?o mi na jego
    >>> wykonaniu pierwsz? sesj? wychodz?c? - o godz. 8.

    mnie już 2x pracownicy eurobanku zaskoczyli w ten sposób:
    1. zadzwoniłem na partyline i zapytałem czy ich kartą debetową można
    płacić w sieci, na to pani że EB nie wydaje kart debetowych, a jak
    zapytałem co to za karta, którą dostałem przy otwarciu konta to odp. że
    to jest "karta do rachunku" (nie jakaś tam debetowa)
    2. przy składaniu wniosku o kk zapytałem czy ww. oferowana jest z
    czipem, pracownik odp. że nie i po chwili dodał, że przecież banki nie
    oferują kk z czipem...wyjąłem z portfela dwie i mu pokazałem, ale nie
    chciał już dłużej na ten temat rozmawiać ;-D


    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1