eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
  • Data: 2009-09-15 11:17:39
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Ya" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h8nqhp$a8t$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisał w wiadomości news:h8nq7l$8v9$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> "wiatrak" h8ndi9$d7l$...@n...news.atman.pl
    >>
    >>> Dlatego też ja w tym banku praktykuję jedynie konta osczędnoścciowe.
    >>> Podstawowy ROR mam w zupełnie innym banku.
    >>
    >> W jakim?
    >
    > Pewnie w Polbanku? ;-) hehehe...
    > Eurobank chyba stara się do nich równać. Zresztą nie bez powodu, bo
    > Polbank za granicą jest Eurobankiem właśnie.

    A w takim, w którym nigdy nie wiesza się system. Operacje wewnętrzne w
    ramach konta, jak i wewnętrzne między kontami w banku są dokonywane
    natychmiast. Przelewy zewnętrzne są dokonywane w sposób przewidywalny,
    zgodny z eliksirami. Nie będe robił reklamy banku, bo mi za to nie płacą.
    Wiadomo jedynie, że to nie jest Eurobank, Polbank ani Getin. Ich obsługa
    internetowa jest po prostu ŚMIESZNA. Chyba zatrudniają tam dzieciaki z
    zerówki. W Getinie to nawet nie mogą dopracować rubryki "Tytułem". Co bym
    tam nie wpisał, to w przekazanym przelewie wychodzą pierdoły. Albo niecały
    tytuł przelewu, albo pozlewane wyrażenia. A przecież tytuł przelewu przy
    niektórych operacjach jest bardzo istotny. Ogólnie te trzy banki to porażka,
    jeżeli chodzi o "e-obsługę".

    wiatrak


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1