  • Data: 2011-05-22 10:55:17
    Temat: w układzie heliocentrycznym!
    Od: "Wojtek Astrobiznes" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież wczoraj Merkury był w 5 stopniu Byka, a Saturn
    > w 11 stopniu Wagi. To nie jest żaden trygon ( 120 st. ).
    > Odległość kątowa pomiędzy nimi wyniosła około 156 stopni.
    > Autor nie dokonał elementarnej staranności stworzył komentarz
    > na podstawie fałszywych przesłanek.

    Przykładam ogromną wagę do dokładności obliczeń. Stosuję aspekty geocentryczne
    i heliocentryczne. 18 maja Merkury był w trygonie do Saturna w układzie
    heliocentrycznym, tak więc "dokonałem elementarnej staranności i stworzyłem
    komentarz na podstawie prawdziwych przesłanek".

    pozdrawiam

    Wojciech Suchomski