  • Data: 2006-10-17 16:18:02
    Temat: BPH szczyt chamstwa
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy mozna gdzies zlozyc skarge na prywatny oddzial agencyjny pracujacy pod
    szyldem BPH ? Tak, jak dzis potraktowano moja 79-letnia babcie - krzykiem i
    traktowaniem jak smiecia, z ktorego pociagnieto kase i tyle - nie zapomne
    dlugo. Pani miala nie wiecej jak 24 lata.

    Prosze takze o podpowiedz - czy "pozyczka od reki" - tak to sie przynajmniej
    na harmonogramie splat sie nazywa wymagala zalozenia konta ? Pozyczka byla
    brana prawie 4 miesiece temu. Ow Pani z "banku" twierdzi, ze po pieniazki
    trzeba bylo jechac 26 km dalej, do glownego oddzialu, albo dostac na konto i
    z konta by sie splacala pozyczka - co smieszniejsze, babcia nic nie dostala
    na konto....tylko wyplate "do reki" w tej samej pseudoagencji - czyli jednak
    mozna bylo nie na konto i nie trzeba bylo jechac 26 km ? Babsko mowilo "o
    rzeczywsicie cos tam ni zaznaczono automatyczne spalty ja nie wiem o co
    chodzi". No, ja tym bardziej. Oczywiscie raty placone w terminie tydzien
    przed data platnosci, nie z zadnego konta, zlecenie ustne.

    Z 3 miesiecy prowadzenia konta po 2 zl mies. o ktorym to koncie babcia nie
    wiedziala, zrobilo sie 38 zl zaleglosci. Dajcie sobie spokoj z komentarzami
    typu "trzeba bylo czytac co sie podpisuje" - mniejsza z tym, olewka, babcia
    mogla nie doslyszec i podsuneli jej co chcieli. Jej strata. Przyszlo pismo o
    zaleglosci na rachunku osobistym, zaplacono, zwrocono karte, nieuzywana.

    Sposob traktowania byl na tyle zalosny i chamski, ze musialem dwa razy
    zwracac uwage, ze rozmawia z osoba starsza i "uprzejmie prosic o
    grzeczniejszy ton" :/

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl