  • 21. Data: 2009-04-04 23:54:23
    Temat: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 5 Apr 2009 00:41:22 +0200, "Adam Sito"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Albo Lichtenstein, będący monarchią konstytycyjną.

    Monarchią konstytucyjną są również Wielka Brytania, Belgia, Holandia,
    Norwegia, Dania, Hiszpania i Szwecja, co wcale nie przeszkadza im być
    krajami demokratycznymi. Ale może ograniczmy swoje rozważania do
    państw, a nie wiosek (jak Liechtenstein).

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 22. Data: 2009-04-05 08:30:52
    Temat: UPR do piachu-precz z neoliberalizmem :-))
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    ktory jak sojalizm zostawia tylko za soba wielkie G.....

  • 23. Data: 2009-04-05 09:53:12
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PKB na osobę:
    >
    > Lichtenstein: 105 323 $
    > Polsza: 17 560 $

    Nadal uparcie porównujesz wytworzony sztucznie sejf bankowy dla odpowiedniej
    klasy z realnym państwem.
    Ręce opadają.

  • 24. Data: 2009-04-05 11:31:31
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Istotnie. Wystarczy popatrzeć, o ile lepiej żyje się ludziom w krajach
    > demokracją nie skażonych. Takich jak Korea Północna czy Kuba.

    No wiesz drogi Maćku, "ewntualny hiopotetyczny" brak demokracji w naszym
    kraju na pewno niósł by za sobą parę ewidentnych plusów.

    Weźmy na przykład powyższy cytat XXL-a. Jak można popierać wolny rynek, i
    jednocześnie głosować za zbiurokratyzowaną strukturą Unii Europejskiej
    która newet krzywiznę banana stara się "uregulować prawnie".

    Tacy gościowie jak XXL (podobnie zresztą jak nasz były prezio Tw Bolek -
    który też bywał "za a nawet przeciw") powinni być pozbawieni praw
    bublicznych jeżeli chodzi o głosowanie, bo na pierwszy rzut oka są to po
    prostu ludzie niezrównoważeni psychicznie.

    No chyba że XXL jest osobą pokroju Julia Pitera (której właściwie cała
    rodzina okazała się być agenturą SB) była członkini UPR, która w środowisku
    wolnorynkowym była tylko po to aby w nim jątrzyć i szpiclować, a teraz za
    wierną służbę dostałą ciepłą posadkę (za którą zresztą podatnik słono
    zabulił) u jej prawdziwego zwierzchnika - Tuska.

    Druga ewentualność jest dużo bardziej prawdopodobna, gdyż biorąc pod uwagę
    iż zbiliżają się wybory do PE, pewnie cyniczniy szpicel XXL wiszący na
    platfornmianym garnuszku dostał ze sztabu partyjnego jakiś prikaz odnośnie
    siania propagandy gdzie tylko da, oczerniając najbardziej niebezpiecznych
    przeciwników politycznych.

    Stąd post z tym ten durny tytułem co do którego nawet nie będe się
    odnosił.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2009-04-05 11:45:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 5 Apr 2009 13:31:31 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >No wiesz drogi Maćku, "ewntualny hiopotetyczny" brak demokracji w naszym
    >kraju na pewno niósł by za sobą parę ewidentnych plusów.

    Może zamiast marzyć o hipotetycznej Nibylandii, może obejrzyjmy, jak
    brak demokracji działa w praktyce. Jest ładnych parę takich krajów na
    świecie - w którym z nich wolałbyś żyć zamiast w Polsce? W Koreańskiej
    Republice Ludowo-Demokratycznej? W Iranie?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 26. Data: 2009-04-05 11:55:55
    Od: " " <n...@g...pl>

    XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?

    - dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
    fasady (jak SLD/PIS/PO/itp. mieszanki - to wszystko u sterów już było pod
    innymi nazwami i G zrobiło DOBREGO dla POLSKI),

    - dlatego, że nie wydaje kasy na speców od wizerunku (co i jak mówić, czego i
    jak nie mówić, jak machać łapkami uśmiechając się, bądź nie, itp. ).
    Porównajcie sobie wystapienia tych samych osób sprzed 15 -20 lat i teraz.
    Wszyscy szkolą się u tego samego? ;)

    - dlatego, że UPR, mając przyblokowany dostęp do mediów (zwłaszcza TV), stara
    się pewne rzeczy przejaskrawiać w krótkim przekazie i wychodzi przy tym
    najczęściej na tzw. oszołomów (z kiepską dykcją JKM do kompletu, który też
    chce zdążyć powiedzieć jak najwięcej),

    - dlatego, że mamy ogłupiany latami Naród (w tej np. części, która myślała,
    że Unia Polityki Realnej połączyła się z Liga Polskich Rodzin przy ostatnich
    wyborach,

    - dlatego, że mamy cudnie spreprowaną ORDYNACJĘ WYBORCZĄ [żeby Obywatele
    odnosili wrażenie, że mają wybor].

    - itd.

  • 27. Data: 2009-04-05 12:35:16
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 5 Apr 2009 11:55:55 +0000 (UTC), " "
    <n...@g...pl> wrote:

    > XXL <d...@N...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    >Dlaczego Unia Polityki Realnej jest partią kanapową?
    >
    >- dlatego, ze UPR trzyma się od początku ustalonych zasad i nie zmienia nazw/
    >fasady

    Masz na myśli tę partię, która w wyborach startowała pod szyldem: Unii
    Polityki Realnej (1993)/ Unii Prawicy Rzeczypospolitej (1997)/
    Platformy Obywatelskiej (2001)/ Platformy Janusza Korwin-Mikke (2005)/
    Ligi Polskich Rodzin (2007)?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 28. Data: 2009-04-05 12:52:14
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Druga ewentualność jest dużo bardziej prawdopodobna, gdyż biorąc pod uwagę
    iż zbiliżają się wybory do PE, pewnie cyniczny szpicel XXL wiszący na
[...]

    Ale właśnie chodzi o to żebyś się odniósł do pytania zawartego w tytule,
    kolego Endriu !
    Nie odpowiedziałeś w ogóle na moje pytanie główne: dlaczego Twoim zdaniem UPR
    propagująca tak niskie podatki i całkowitą wolność gospodarczą oraz
    niezależność od zbiurokratyzowanej Unii Europejskiej ma 1% poparcia w Polsce
    podczas gdy np. PO mimo takich "fatalnych" rządów ma wciąż ponad 40% poparcia.
    Wysil zatem swój umysł i wyjaśnij ten paradoks.

  • 29. Data: 2009-04-05 13:30:32
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Polityki Realnej (1993)/ Unii Prawicy Rzeczypospolitej (1997)/
    > Platformy Obywatelskiej (2001)/ Platformy Janusza Korwin-Mikke (2005)/

    No i te kompromitujące UPR wizyty publicystów tej partii w rozgłośni o.Rydzyka.
    Ja tylko przypomnę, że ojciec Dyrektor nie przyjął propozycji D.Tuska z
    jesieni 2007r. porozmawiania lidera PO z słuchaczami Radia Maryja.
    Ciekawe czego się polityk Rydzyk obawiał ?

  • 30. Data: 2009-04-05 13:44:42

> [...]

    > Polityki Realnej (1993)/ Unii Prawicy Rzeczypospolitej (1997)/
    > Platformy Obywatelskiej (2001)/ Platformy Janusza Korwin-Mikke (2005)/

    No własnie pisałem. Mylą Ci się komitety wyborcze z partiami politycznymi
    ALBO robisz to celowo. Nie wiem czy wiesz, ale można startować z listy partii
    do ktorej się de facto nie należy. O powodach, dla których UPR wchodził do
    róznych komitetów wyborczych nie chce mi się tutaj pisać.

    UPR i PJKM - tu się tylko z Tobą zgodzę.