eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH szczyt chamstwaRe: BPH szczyt chamstwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!b28g2000
    cwb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "k...@g...com" <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH szczyt chamstwa
    Date: 17 Oct 2006 10:02:19 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@b...googlegroups.com>
    References: <eh2s0o$jri$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.168.214.73
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1161104544 11936 127.0.0.1 (17 Oct 2006 17:02:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Oct 2006 17:02:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <eh2s0o$jri$1@nemesis.news.tpi.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    Maxthon),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b28g2000cwb.googlegroups.com; posting-host=81.168.214.73;
    posting-account=04kcIw0AAACLUhL1hUuOGQtXK9hVvLAo
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:398757
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jeżeli chodzi o złożenie skargi na obsługe w placówce banku
    proponowałabym skarge bezpośrednio do głównej siedziby.

    Kobieta obsługująca Twoją babcie pokazała, że nie powinna
    zajmować się w żadnym wypadku obsługą klienta. Pracownik placówki
    bankowej czy innej instytucji zajmującej się pośrednictwem
    kredytowym ma obowiązek poinformować klienta o warunkach kredytowych
    udzielanego kredytu oraz o możliwościach jego spłaty w zrozumiały
    dla Kredytobiorcy sposób.

    Sama pracuje w biurze kredytowym i nie wyobrażam sobie żeby u nas w
    biurze ktoś tak potraktował klienta. Przez tego typu zachowania
    napewno stracilibyśmy reputacje a co za tym idzie klientów.

    Niestety niektórym ludziom w naszym kraju brakuje kultury i nie
    potrafią rozmawiać ze starszymi osobami, które czasami mają
    problemy ze słuchem. Szczerze powiedziawszy wstyd mi czasami za takich
    ludzi szczczególnie, że są to głównie ludzie młodzi. Nie pojmuję
    jak można traktować starszych ludzi jak "śmieci" i chyba nigdy tego
    nie pojme.

    Można mieć tylko nadzieję, że się to zmieni....

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1