  • Data: 2009-11-02 18:55:54
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Lis, 14:35, BK <b...@g...com> wrote:

    > ze inni pojda w jego slady. ZUS juz zapowiada karty pre-paid. NBP
    > wycofuje groszowki i dwugroszowki - i cool :)
    Mam nadzieję, że to nie przejdzie.
    ZUS i karty pre-paid - ciekawym co też będzie sobie można zrobić z tym
    kartami w miejscowościach gdzie najbliższy bankomat jest 1-2 km, a to
    i bankomat banku spółdzielczego. Oczywiście do obsługi tego
    wszystkiego wybierze się w przetargu bardzo "tani" bank, a całość
    wszystkiego będzie kosztowała więcej niż utrzymanie kas w oddziałach.
    Niestety informatyzacja dla samej informatyzacji jest czystej wody
    idiotyzmem. Więc jak czytam o dobrodziejstwach komputerowego obiegu
    dokumentów (rzekomo jest taniej) to mi się śmiać chce.

    Po 2.: skoro dbasz o swoje pieniądze to dziwnym jest, że postulujesz
    zaokrąglanie cen w górę.