  • Data: 2009-11-04 23:35:37
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki moglybybyc, choc nie chca [dlugie]
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb wrote:

    > "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> wrote in message

    > To byla przenoscnia, czy do karzedj przeniosni, metafory mam dolaczac
    > instrukcjie?
    > Czy w Polsce ludzie juz nie potrafia myslec tylko czytaja bez zrozumienia?
    > Zamiast pisac o matematyce moze by tak najpierw zapytac o co chodzi z
    > tym 100% jak nie rozumiesz i wydaje ci sie to nielogiczne...nie?

    Ale nie tylko tu pokazales, ze logika czy znajomoscia faktow nie grzeszysz.

    Caly czas z niecierpliwoscia czekamy na slynna niemiecka ustawe o max.
    5% zagranicznego kapitalu w bankowosci.

    O wspomnianym przez ciebie upadlym banku "Baksika" wspominac nie bede -
    przeciez z ciebie jest fachowiec, wiec pewnie wydarzenie mialo miejsce,
    ale je zatuszowano (spisek zagranicznych bankow).

    A i inne, podawane przez ciebie "rewelacje", niemalo ich tu bylo...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org