    From: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki moglybybyc, choc nie chca [dlugie]
    Date: Thu, 05 Nov 2009 00:35:37 +0100
    <s...@p...org> <hcn4o6$ml9$1@news.interia.pl>
    <hcnt7o$mmc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hco3ka$qs5$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@s...googlegroups.com>
    <9pTHm.26990$Ah3.5109@newsfe01.ams2>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <T...@n...onet.pl>
    <F7WHm.53827$ei3.13565@newsfe22.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <LZYHm.83088$R52.60357@newsfe24.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <RwiIm.83309$op2.52536@newsfe28.ams2>
    <2...@v...googlegroups.com>
    <XSkIm.55014$MG6.24535@newsfe13.ams2> <hcsoi4$jkh$1@online.de>
    <WVnIm.26683$6O1.11946@newsfe08.ams2>

    pmlb wrote:

    > "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> wrote in message

    > To byla przenoscnia, czy do karzedj przeniosni, metafory mam dolaczac
    > instrukcjie?
    > Czy w Polsce ludzie juz nie potrafia myslec tylko czytaja bez zrozumienia?
    > Zamiast pisac o matematyce moze by tak najpierw zapytac o co chodzi z
    > tym 100% jak nie rozumiesz i wydaje ci sie to nielogiczne...nie?

    Ale nie tylko tu pokazales, ze logika czy znajomoscia faktow nie grzeszysz.

    Caly czas z niecierpliwoscia czekamy na slynna niemiecka ustawe o max.
    5% zagranicznego kapitalu w bankowosci.

    O wspomnianym przez ciebie upadlym banku "Baksika" wspominac nie bede -
    przeciez z ciebie jest fachowiec, wiec pewnie wydarzenie mialo miejsce,
    ale je zatuszowano (spisek zagranicznych bankow).

    A i inne, podawane przez ciebie "rewelacje", niemalo ich tu bylo...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org