eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!feeder.erje.net!newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
    news.com!postnews.google.com!l64g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Date: Tue, 29 Jul 2008 05:50:18 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 60
    Message-ID: <b...@l...googlegroups.com>
    References: <g6n282$ngu$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1217335819 5718 127.0.0.1 (29 Jul 2008 12:50:19 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2008 12:50:19 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l64g2000hse.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451865
    [ ukryj nagłówki ]

    On 29 Lip, 14:32, "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> wrote:
    > Jestem klientem CITIBANKU. Trafiła mi się ciekawa sytuacja z krainy
    > absurdu -- postanowiłem opowiedzieć grupie, bo może komuś przyniesie jakiś
    > pożytek, a może ktoś w banku pomyśli o kliencie...
    >
    > 1) Bank wprowadził jakiś czas temu politykę oszczędzania na przesyłkach
    > papierowych, dla osób używających interfejsu on-line. Klient może wybrać
    > taką opcję (nie musi), aby zaoszczędzić na drogich przesyłkach miesięcznych
    > wyciągów. Ja tak zrobiłem. Fajnie.


    Ja zrobilem przez przypadek - sadzilem, ze zobacze kopie wyslanego
    wyciagu - nic nie potwierdzalem, ze rezygnuje z papierowych itp - samo
    sie zrobilo. (glupio brzmi, ale....), co stwoerdzilem, gdy przestaly
    przychodzic wyciagi papierowe, ale moge za to sobie ogladac w
    systemie.



    > 2) W sytuacji przeterminowania okresu spłaty CITIBANK blokuje klientowi


    To znaczy jak dlugo po wymaganym terminie splaty? Sadze, ze to jest
    bardzo istotne, zeby ocenic post.



    > 3) To jest irytująca drwina, skoro klient posiadający zaległość nie może się
    > zalogować do systemu i obejrzeć wyciagu (bo jest automatyczna blokada
    > systemu on-line). Blokada dostępu on-line moze mogłaby uchodzić za
    > ograniczenie luksusowej obsługi gdyby to jeszcze były lata 90te, ale obecnie
    > to jest absurd!


    Faktycznie bzdura - wystarczyloby zablokowac mozliwosci robienia
    przelewow z zablokowanej karty.
    A masz inne produkty? Jakby bylo np, konto oszczednosciowe, to system
    tez by nuie wpuscil?



    >
    > Wyciag z Karty Kredytowej Citibank moga Panstwo otrzymywac rowniez na swoj
    > adres e-mail w postaci zalacznikow w formacie PDF, zabezpieczonych haslem.
    > Opcje mozna aktywowac w Citibank Online oraz przez CitiPhone.

    Przed wygenerowaniem ostatniego wyciagu aktywowalem online - jak dotad
    nic nie przyszlo na maila...


    Jak sie pilnyuje spalt w GP, to nie jest tak zle, a jak sie potknie -
    to tak jak we wszystkich bankach...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1