eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Date: Tue, 29 Jul 2008 13:09:45 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <g6n4qp$eb0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g6n282$ngu$1@news.interia.pl>
    <b...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1217336985 14688 172.20.26.238 (29 Jul 2008 13:09:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2008 13:09:45 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 199.67.203.142
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451872
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):


    >
    > > 2) W sytuacji przeterminowania okresu sp=B3aty CITIBANK blokuje klientowi
    >
    >
    > To znaczy jak dlugo po wymaganym terminie splaty? Sadze, ze to jest
    > bardzo istotne, zeby ocenic post.
    >
    >

    z tego co pamiętam przełącza klientów z opóźnieniem spłaty powyżej 1 miesiąca

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1