eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon.softax.com.pl!
    not-for-mail
    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Date: Fri, 04 Feb 2005 22:51:04 +0100
    Organization: Softax news server
    Lines: 20
    Message-ID: <8...@c...softax.local>
    References: <1...@k...eu.org> <c...@b...kjonca.bogus>
    <cu0m6a$38f$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1107558275 19783 62.89.75.144 (4 Feb 2005 23:04:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 23:04:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.1006 (Gnus v5.10.6) XEmacs/21.4 (Corporate Culture, linux)
    Cancel-Lock: sha1:iwFFV7x8/RNK7lwG4i/yXJWMYCU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335992
    [ ukryj nagłówki ]

    > "Proszę mi powiedzieć ile mam lokat"
    > "Kiedy realizowałem ostatni przelew"
    > "Jaki jest mój NIP"

    No, tego nie można. Pamiętaj że człowiek z banku nie wie z kim
    rozmawia a to mogą być rzeczy poufne. Już chyba prędzej 'czy
    realizowałem w ciągu ostatniego tygodnia płatność kartą na ponad 300
    zł?' (pytanie na tak/nie gdzie pytanie wybieram sobie tak by nie
    przejąć się zbytnio nawet gdybym podał tą informację wrednemu
    oszustowi). Tyle że takich pytań trzeba by zadać choć z 5.

    > A może ustawiam sobie hasło i bank musi je wypowiedzieć?

    To ma sens. Tyle że szary Kowalski może się pogubić w hasłach, które
    do czego, o co tu idzie, może ustawić oba na to samo?

    Ma sens też podejście w którym człowiek z banku o nic nie pyta tylko mówi
    'czy pan kowalski? proszę zadzwonić do nas i podać kod 1234, sprawa pilna'
    - wtedy klient zadzwoni do banku (więc wie gdzie). Tyle że to z kolei
    niewygodne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1