eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-13 21:34:29
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
    >
    > Słusznie. Wiem, co mówię ;-P.

    2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
    Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
    innych bankach

    --
    pozdrawiam
    RobertS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1