eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Data: 2008-05-13 21:45:14
    Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Od: "corner" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...
    >
    > 2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
    > Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
    > innych bankach

    Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. Za niedługo
    posprawdzam, bo zamówiłem sobie KK Citi ;-). Dzwoniła już do mnie miła pani,
    zapytała czy z kartą wszystko w porządku i zaoferowała wszelką pomoc.
    Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i podała numery
    pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1