eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego?Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
    From: "poilkj" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji
    deficytu budżetowego?
    Date: Mon, 13 Oct 2003 05:46:32 -0500

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message
    news:b8ukovcgioda8h4935unrk4ojidib3sfao@4ax.com...

    > W tej szkole musi być bardzo dużo korytarzy - w szkołach do których ja
    > chodziłem, bądź w których uczyli moi znajomi (a znam sporo nauczycieli),
    > każdy nauczyciel miał dużur na jednej albo na dwóch przerwach dziennie -
    > reszte miał wolną

    Och, to się nazywa umiejętność manipulacji.

    A ile ta reszta wynosi?

    > Jeśli chodzi o dojeżdżanie na wywiadówkę, to przecież nikt Ci nie każe
    > wychodzić ze szkoły przed nią i później wracać.

    To dolicz do czasu pracy te godziny czekania w szkole.
    Szczególnie wtedy kiedy masz na 8 rano do szkoły kończysz o drugiej , a
    wywiadówka jest o 7 wieczorem.

    > Tutaj to już trochę przesadziłeś - policzmy:
    > większość ludzi ma max 26 dni urlopu, czyli ok. 5 tygodni
    > nauczyciel ma:
    > 8,5 tygodnia w wakacje (odliczyłem bardzo dużo rad pedagogicznych)
    > + 2 tygodnie ferii zimowych
    > + dodatkowe dni wolne (robocze) w okolicach różnych świąt: 4 na Wielkanoc,
    > 1 Boże Ciało, ok.5 na Boże Narodzenie
    > + okazyjne wolne poniedziałki czy piątki w okolicach 1,3 maja, 1,11
    > listopada, itp.
    > W sumie to daje ponad 12,5 tygodnia !!!

    A to ciekawe. Ty na wielkanoc pracujesz? 3 maja też?
    Sobie też to odlicz.

    > PS. Żeby nie było że stoję po czyjejś stronie - ja od 5 lat w ogóle nie
    > mam urlopu...

    To, że ty nie masz nie znaczy, że inni nie mają.

    Po za tym dyskusja toczy się o pracy w ciągu roku szkolnego, czyli o
    normalnym tygodniu pracy.
    Ty też nie pracujesz 40 godzin tygodniowo jak ci w to uśrednić urlop.

    > Nie zapominaj że są to godziny lekcyjne - czyli trwają po 45 minut.
    > Wiem że do tego dochodzą przerwy - ale w tym czasie można zrobić niektóre
    > "zadania domowe"

    Owszem, parę minut na wyjście 30 osób z klasy, zamknięcie klasy, oddanie
    klucza, zmianę dziennika w pokoju nauczycielskim, odpowiedzenie uczniowi na
    pytanie, bo przerwa to jedyny moment w którym nauczyciel ma czas. Wpaść do
    kibla. W tym czasie oczywiście równolegle jesteś na dyżurze na szkolnym
    boisku na które trzeba dojść
    Zostało ci trochę czasu na wyciągnięcie długopisu..

    Mówisz o rzeczach niewykonalnych.