  • Data: 2011-01-16 13:03:40
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:igupun$t20$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie w tym tkwi zasadnicza różnica w postrzeganiu tego mechanizmu. Ty
    > jesteś zdania, że jak do 65 roku życia nazbierasz 200 ton złota w piwnicy
    > będziesz miał dostatnią przyszłość. Zakładam, że w 65 roku życia ustaje
    > aktywność zawodowa. Ja uważam że poziom życia po 65 roku życia zależy
    > tylko
    > od ilości dzieci jakie będziesz miał i od ich bogactwa, w żadnym wypadku
    > od
    > Twojego bieżąco wycenianego majątku. Historia gospodarcza zna przypadki
    > jak
> [...]

    idziesz formą odpowiedzi na to, co napisałem, ale to zła forma bo niby mi
    odpowiadasz w dyskusji, ale ja nie napisałem czegoś innego
    zgadzam sie z tym, co piszesz
    zgadujesz co uważam za "jesli sam nie zarobisz"
    otóż w sytuacjach kryzysowych te odłożone sprzed sytuacji zarbianie wali w
    łeb, to jasne
    zostaje bieżące; recpety nie mam nie przezyłem takiego dramatu i nikomu nie
    zyczę
    nie będzie zusu, ofe, nic będzie, zostanie szmalcowizna