  • From: "alexander" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziadowski Śląski
    Date: Sun, 8 Sep 2002 12:12:36 +0200

    Witam!

    Użytkownik "Paweł Pollak" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:alcr6l$q8b$1@cs.magma-net.pl...

    > Nie wiem. Nie znam się na tym i co więcej, nie muszę. Jeden bank działa,
    > drugi nie. Na logikę problem jest w banku, a jeśli nawet u mnie, to bank
    > bierze pieniądze za to, żeby mi takie problemy rozwiązywać.

    Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    oprogramowania na Twoim komputerze?

    Zaiste niespotykane.

    Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    stronie, a nie banku.
    Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to jest
    akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    Z autopsji.

    Pozdrawiam!
    Aleksander