eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDziadowski ŚląskiRe: Dziadowski Śląski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.memax.krakow.pl!enterprise.eggs.pl!news-1.feed
    .trzepak.pl!news.magma-net.pl!not-for-mail
    From: Paweł Pollak <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziadowski Śląski
    Date: Sun, 8 Sep 2002 12:46:09 +0200
    Organization: Magma Systemy Komputerowe http://www.magma-net.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <alfa4m$dpr$3@cs.magma-net.pl>
    References: <alavjd$2g3$1@cs.magma-net.pl>
    <f...@4...com>
    <alcco5$d9q$1@cs.magma-net.pl>
    <e...@4...com>
    <alcf7i$fb8$1@cs.magma-net.pl>
    <5...@4...com>
    <alcr6l$q8b$1@cs.magma-net.pl> <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nervosol.magma-net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: cs.magma-net.pl 1031482327 14139 62.233.177.182 (8 Sep 2002 10:52:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...magma-net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Sep 2002 10:52:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:202085
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "alexander" napisał w wiadomości:
    > Bank bierze pieniadze zeby rozwiazywac Twoje problemy softwarowe?
    > Za te 7zl (czy ile tam) wzieli na siebie obowiazek uaktualniania
    > oprogramowania na Twoim komputerze?
    > Zaiste niespotykane.
    >
    > Czytajac watek widze ze juz rozwiazales problem, i ze lezal on po Twojej
    > stronie, a nie banku.

    Za te 7 zł wzięli na siebie obowiązek informowania mnie, co muszę mieć, żeby
    konto działało sprawnie. Jeśli trzeba coś uaktualnić, to bank powinien mnie
    o tym poinformować, i to zawczasu. Ciekawe, że podobne problemy softwarowe
    nie występują u mnie na koncie BPH.

    > Poza tym rozwiazanie okazalo sie banalnie proste i zapweniam Cie ze to
    jest
    > akurat jedna z pierwszych porad infolinii technicznej BSK.
    > Z autopsji.

    Prezentujesz żenujący poziom logiki, a co za tym idzie żenujący poziom
    argumentacji: to, że Tobie działa konto, nie znaczy, że działa innym, to że
    Tobie udzielili takiej porady jako jednej z pierwszych, wcale nie znaczy, że
    jest to reguła. Ale przyjmijmy, że jest. Dlaczego w takim razie bank nie
    załatwi tej sprawy w sposób systemowy, skoro jest to jeden z najczęściej
    występujących problemów?

    Paweł


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1