    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: EuroSzlamowanie .....
    Date: Fri, 1 Jul 2011 10:32:17 +0200

    Dnia Fri, 01 Jul 2011 10:04:57 +0200, totus napisał(a):

    > Masz znakomite źródła informacji. Ja informacji z kreskówek o misiu Puchatku
    > nie biorę zbyt poważnie.

    Nie przesadzaj. Forma jest jest zabawowa ale treść jest jak najbardziej
    poważna. Ale Ok. To jest poważniejsze.
    http://www.youtube.com/watch?v=TsIdxU2hXJU&feature=g
    rec_index
    i w ładny sposób tłumaczy kreację pieniądza przez banki. Własciwie ten
    filmik powinno się puszczać w liceach na lekcjach przedsiębiorczości
    zamiast opowiadać głupoty jak to banki pożyczają pieniądze zdeponowane
    uprzednio przez oszczędzających. To też odpowiedź na Twoje pierwsze
    pytanie.