-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon.softax.com.pl!not-for-mail
From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Inteligo
Date: Tue, 16 Nov 2004 18:07:03 +0100
Organization: Softax news server
Lines: 26
Message-ID: <8...@c...softax.local>
References: <8...@c...softax.local>
<2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100625164 13703 62.89.75.144 (16 Nov 2004 17:12:44
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2004 17:12:44 +0000 (UTC)
User-Agent: Gnus/5.1006 (Gnus v5.10.6) XEmacs/21.4 (Security Through Obscurity,
linux)
Cancel-Lock: sha1:Z2iLlNCzITek+/EW2cX6PNuzQWk=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:325208
[ ukryj nagłówki ]>> > tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
>> > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?
>>
>> I tu jest ewidentny problem - nie w dzwonieniu z potwierdzeniem, tylko
>> w zrobieniu tego zbyt późno. Nie dysponuję sumami które pozwalałyby mi
>> robić takie przelewy zbyt często ale w tych paru przypadkach gdy mi
>> się taki przelew zdarzał, zwykle oddzwaniali po około pół godzinie.
>>
>> A do wyjaśnienia czemu oddzwonili za późno trzeba by na początku
>> ustalić, czy w czasie w którym zwykle oddzwaniali (czyli do 1 godziny
>> po) byłeś dostępny pod telefonem który inteligo ma jako kontaktowy. Bo
>> może po prostu nie mogli się dodzwonić?
>
> Co do dalszej części to wyjaśniam,że jako swój kontaktowy podałam komórkę i
> jestem pod nią dostępna przez cały dzień,wyłączyć jej nie mogę,bo zawód nie
> pozwala. Pani na pytanie dlaczego tak późno powiedział,że teraz jej ktoś wydał
> polecenie i tyle.
Cóż, w tej sytuacji ja bym po prostu złożył w inteligo formalną
reklamację, domagając się odszkodowania w wysokości poniesionych strat
(i podając konkretne uzasadnienie czemu je poniosłać i czemu akurat
takiej wysokości). Trudno mi wyrokować czy uda się takie odszkodowanie
wyrwać ale na pewno ostre postawienie takiej sprawy powinno wpłynąć na
sposób obsługi takich zleceń w przyszłości...
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.04 17:19 Glenn
- 16.11.04 17:49 Tomasz
- 16.11.04 18:20 Slawek Kos
- 16.11.04 18:31 Glenn
- 16.11.04 18:45 Glenn
- 16.11.04 21:24 zyd
- 17.11.04 14:30 Marcin Kasperski
- 17.11.04 15:31 S.T.
- 17.11.04 17:34 Homer Simpson
- 17.11.04 17:57 Glenn
- 17.11.04 19:12 Homer Simpson
- 18.11.04 07:07 Slawek Kos
- 18.11.04 07:53 Kasislawek
- 18.11.04 08:02 Kasislawek
- 18.11.04 09:13 Glenn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie