eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligoRe: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!bozon.softax.com.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Tue, 16 Nov 2004 18:07:03 +0100
    Organization: Softax news server
    Lines: 26
    Message-ID: <8...@c...softax.local>
    References: <8...@c...softax.local>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bozon2.softax.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1100625164 13703 62.89.75.144 (16 Nov 2004 17:12:44
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2004 17:12:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Gnus/5.1006 (Gnus v5.10.6) XEmacs/21.4 (Security Through Obscurity,
    linux)
    Cancel-Lock: sha1:Z2iLlNCzITek+/EW2cX6PNuzQWk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:325208
    [ ukryj nagłówki ]

    >> > tobie odpowiada taki sposób potwierdzania-8:00 zlecenie
    >> > przelewu, o 20:30 telefon z prośbą potwierdzenia?
    >>
    >> I tu jest ewidentny problem - nie w dzwonieniu z potwierdzeniem, tylko
    >> w zrobieniu tego zbyt późno. Nie dysponuję sumami które pozwalałyby mi
    >> robić takie przelewy zbyt często ale w tych paru przypadkach gdy mi
    >> się taki przelew zdarzał, zwykle oddzwaniali po około pół godzinie.
    >>
    >> A do wyjaśnienia czemu oddzwonili za późno trzeba by na początku
    >> ustalić, czy w czasie w którym zwykle oddzwaniali (czyli do 1 godziny
    >> po) byłeś dostępny pod telefonem który inteligo ma jako kontaktowy. Bo
    >> może po prostu nie mogli się dodzwonić?
    >
    > Co do dalszej części to wyjaśniam,że jako swój kontaktowy podałam komórkę i
    > jestem pod nią dostępna przez cały dzień,wyłączyć jej nie mogę,bo zawód nie
    > pozwala. Pani na pytanie dlaczego tak późno powiedział,że teraz jej ktoś wydał
    > polecenie i tyle.

    Cóż, w tej sytuacji ja bym po prostu złożył w inteligo formalną
    reklamację, domagając się odszkodowania w wysokości poniesionych strat
    (i podając konkretne uzasadnienie czemu je poniosłać i czemu akurat
    takiej wysokości). Trudno mi wyrokować czy uda się takie odszkodowanie
    wyrwać ale na pewno ostre postawienie takiej sprawy powinno wpłynąć na
    sposób obsługi takich zleceń w przyszłości...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1