    From: " " <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Date: Wed, 18 Apr 2012 17:50:54 +0000 (UTC)

    Criss <j...@t...pl> napisał(a):

    > w dyskursie chrześcijańskim używa się również pojęcia "skandal Krzyża";
    > zachowanie Boga jest skandaliczne: jak można tak kochać ludzi, obarczyć się
    > skutkami ich grzechów i ponieść za to śmierć haniebną (wtedy krzyżowano
    > tylko pospolitych przestepców)?

    Dyskurs chrześcijański ( czy jakikolwiek religijny ) to zwykłe rozważania
    nad urojeniami. Im większej głębi teiści doszukują się w religiach, tym
    gorzej bełkotają. Wymyślają przy tym różne takie pojęcia, aby zrobić
    wrażenie na idiotach. Prawdziwą głębię świata odkrywa nauka ( astrofizyka,
    biologia, mechanika kwantowa ... ). Religie to kompletne bzdury.

    > Musisz wiedzieć, że ta "niedorzeczność" wynika z miłości Boga do człowieka.
    > Duchowa sytuacja człowieka musi być naprawdę katastrofalna, skoro
    > Bóg sięgnął po takie rozwiązanie.
    > Patrząc na Krzyż można zadać sobie pytanie: co się z nami dzieje że chcemy
    > zabić swojego Boga?

    Nie istnieje ani żaden Bóg, ani żadna duchowość. Masz urojenia.
    Prawdopodobnie mylisz duchowość ze świadomością, która jest zupełnie
    realna, niematerialna i tajemnicza. Nikt jednak jeszcze nie udowodnił,
    że świadomość istnieje w oderwaniu od istot żywych. Nie udowodniono
    nawet, że istnieje ona poza mózgiem. Mają ją na pewno ludzie i niektóre
    zwierzęta.

    > sys29, mam nadzieję, że jesteś człowiekiem odważnym i konsekwentnym
    > i ten fragment swojej wypowiedzi dasz do tłumaczenia na języki używane w
    > krajach muzułmańskich,
    > następnie zamieścisz go na tamtejszych grupach dyskusyjnych (wyrażenie
    > "Bogiem" możesz
    > zastąpić wyrażeniem "Allahem").

    ??????????!!!!!!!!! Ten fragment Twojej wypowiedzi jest dość znamienny.
    Ciekawy jestem Twoich intencji. Wiedza o tym, że wielu muzułmanów żyje
    w permanentnym stanie obłędu religijnego jest dość powszechna. Widzę, że
    i Ty o tym wiesz. Gotowi są zakatrupić każdego człowieka, którego wizerunek
    nie przystaje do obrazu nakreślonego przez ich świętą księgę. Na ich ofiary
    doskonale nadają się przede wszystkim ateiści. Niewątpliwie będąc świadomym
    takiego stanu rzeczy, proponujesz mi, abym ujawnił się wśród szaleńców
    ( wykazując odwagę ! ) i dał się zabić. Masz na to "nadzieję". Ot, taka to
    Twoja religijna mentalność. Ja Ci w rewanżu nie będę proponował, abyś udał
    się do protestanckiej dzielnicy Belfastu i wykazując odwagę krzyczał:
    jestem katolikiem!

    > Chrystus wyraził zgodę na to, by być Barankiem Paschalnym.
    > Symbolika ofiary Chrystusa na Krzyżu jest głęboka i wielowarstwowa.
    > Swymi korzeniami sięga do ksiąg Starego Testamentu. NIe chodzi o
    uchronienie
    > nas przed "gniewem"
    > Boga, co raczej o umożliwienie nam po śmierci życia w Bogu, w Jego
    > rzeczywistości, zbawienie (tzw. niebo).

    To, co tu napisałeś, to klasyczny bełkot teologiczny. Wielowarstwowa
    i głęboka to jest głupota takich wywodów. Dogmaty pomieszały Ci w głowie.
    Nie ma życia po śmierci. Życie jest przed śmiercią. Nie ma żadnej boskiej
    rzeczywistości. Jest tylko normalna rzeczywistość ... a bajki o zbawieniu
    zostały wymyślone po to, aby doić naiwnych.

    > Sys29, nie wierzysz w istnienie Boga, ale starzy komuniści też nie
    wierzyli
    > i mawiali:

    .. i w krasnoludki też nie wierzę. Komunistów od zawsze nienawidzę, więc
    nie obchodzi mnie to, co bredzą.

    pozdr.
    sys29