  • Data: 2011-11-14 11:45:03
    Temat: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-14, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Chyba jesteś pierwszym człowiekiem, który woli płacić 4 zł za minutę
    > połaczenia niż parędziesiąt groszy, aby tylko monopolista miał się
    > dobrze.

    I ja wolałbym płacić 200EUR za pakiet Adobe Photoshop, a nie 600.
    (że się da to wiem, bo widzę po cenach pakietów dla edu).
    I ja wolałbym płacić 300 zł za pakiet biurowy (bez bzurdnych
    OEM/śmoem/home use) a nie ponad 1200 zł (czemu tylko home user
    ma mieć dobrze?). itd. itp.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl