  • Data: 2011-11-14 15:51:50
    Temat: Re: Lokata w USD - najwyzej oprocentowana
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-14, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > OK, przyznaję. Państwo również blokuje monopole.
    > Co w niczym nie usprawiedliwia tego samego państwa monopole tworzącego
    > i podtrzymującego.

    Czasem usprawiedliwia, czasem nie.

    > Już są: ochroniarze i arbitraż. I działają.

    Czyli sugerujesz, że na ochronę (policję) ma być stać tylko tych
    płacących? Sugerujesz, że poczta ma nie dochodzić do miejszych mieścin
    częściej niż raz na 3 miesiące (jak już się zbierze wystarczająca
    ilość listów, by szanowny pan kurier ruszył dupsko i uznał, że to
    opłacalne)?

    Kapitalizm (czysty) to sytuacja gdzie pieniądz stanowi władzę. Znając
    naturę ludzką, a także śledząc jej losy na kartach historii nie jestem
    przekonany, że rządy oparte wyłącznie o głosy najbogatszych są
    tym do czego powinniśmy dążyć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl