eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNERWY w oddziale PKO BP › Re: NERWY w oddziale PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.nask.pl!news-stoc.telia.net!news-stoa.telia.net!telia.net!news.tele.dk
    !news.tele.dk!small.news.tele.dk!newsfeed.arcor-online.net!newsfeed.freenet.de!
    feed.news.nacamar.de!newsrouter.chello.at!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.P
    OSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <b76h1u$pos$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <b786o5$mgh$1@nemesis.news.tpi.pl> <b78ml0$mtk$1@absinth.dialog.net.pl>
    <z6Sla.186735$fH1.1714063@news.chello.at>
    <b78vaa$nk1$1@szmaragd.futuro.pl>
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Lines: 26
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <YdUla.189258$fH1.1742762@news.chello.at>
    Date: Sat, 12 Apr 2003 13:09:12 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.32.23
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1050152952 62.179.32.23 (Sat, 12 Apr 2003 15:09:12 MEST)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Apr 2003 15:09:12 MEST
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236080
    [ ukryj nagłówki ]

    "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> wrote in message
    news:b78vaa$nk1$1@szmaragd.futuro.pl...
    >
    > owszem w banku nie kazda osoba moze robic wszystko.. za uwiez ze np. co do
    > obslugi klientow
    > to zakladajac ze sa dwa stanowiska, to wiecej niz dwie osoby maja
    > uprawnienia do takiej obslugi i sa przeszkolone...
    >

    To, ze sa 2 stanowiska nie znaczy, ze oba musza byc wykorzystywane. Byc moze
    byly wykorzystywane kiedys, ale kierownictwo doszlo do wniosku, ze wystarczy
    jedno...

    > chociazby dlatego ze w przypadku choroby lub urlopu odpowiedniej osoby
    mozna
    > bylo ja zastapic..
    >

    A skad wiesz, ze wlasnie druga osoba nie byla na urlopie? ;)
    Rozumiem to, ze klienta denerwuja kolejki, ale rozwizywanie problemow i
    diagnozowanie ich przyczyny nalezy do pracownikow, a nie do klientow.
    Zwlaszcza, ze jak widac w tym przypadku nie dysponuja odpowiednia wiedza nt.
    specyfiki dzialania banku.

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1