  • Data: 2009-01-06 19:53:47
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To, co było, to już było i se ne vrati. A to, co będzie, to dopiero
    > będzie i tylko wróżka wie co.

    Sory, ale glupoty opowiadasz. Pewne jest, ze zgodnie z prawem kazdy
    musi nalezec do OFE. Kwestia nie jest wiec, czy nam sie ten system
    podoba, ale ktory OFE wybierzemy.
    Na czym chcesz sie opierac przy decyzji, jesli nie na faktycznych
    danych historycznych? Moze na deklaracjach albo tez na kolorze logo
    danej firmy? Nigdzie nie napisalem, ze dane historyczne daja
    gwarancje. Gdyby tak bylo, 100% nowych klientow zapisaloby sie tylko i
    wylacznie do tego jednego-jedynego OFE, ktory byl historycznie
    najlepszy. Oczywiscie ze nie ma gwarancji. Ale jest to jedyna znana mi
    sensowna przeslanka. Gdyz dane wyniki (zalozmy ze najlepsze w rankingu
    OFE) mogly wynikac ze struktury portfela czyli przyjetej przez dany
    OFE polityki inwestycyjnej, z jakosci analitykow, ze standardow ich
    pracy itd. Oczywiscie, ze mogla byc tez kwestia przypadku, ale nie
    mamy na to dowodu, ze TYLKO kwestia przypadku. Rozsadne jest wiec
    rozumowanie, ze trzeba sie na czyms obiektywnym oprzec.
    Tyle.