  • Data: 2009-01-06 21:10:21
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: "~" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:9166e4b0-e013-479e-b98b-caf39607bfa4@g1g2000pra
    .googlegroups.com...
    >Chyba że chcesz pisać polityczne wynurzenia i liczyć, że jak nie za
    >rok, to za 20 lat, a moze za 140 lat, twoja partia przejmie władzę i
    >wprowadzi system marzeń.

    System emerytalny był , jest i będzie głodowy.
    Aby emeryt godnie zył musi być bogaty w czasie aktywności zawodowej i sam
    sobie odłożyć, lub narobić kilka dzieci i liczyć , ze rodzica będa
    utrzymywać.
    Kazda władza jest od dojenia obywateli i robienia sobie dobrze. Minimum
    trzeba hołocie, plebsowi, wyborcom dać, by nas wybrali i nie zabili.

    >Moim zdaniem, lepiej skoncentrować się na konkretach, a nie mrzonkach.

    Pierdolenie kotka za pomocą młotka ? Wróżenie z fusów ? Spiskowa teoria
    dziejów?
    O jakich to konkretach za lat 40 mówisz ?