  • Data: 2009-01-06 20:34:47
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > WYLOSOWANY
    > A nuż będziesz miał farta.
    >
    > OFE to znikomy dodatek do emerytury - gówniana składka, gówniana dopłata
    > OFE między sobą nie mają prawa się znacznie różnić, jeśli cię nie fascynuje
    > kilka złotych różnicy.
    > Wszędzie siedzą podobni "fachofcy".
    > Ostatnia bessa na giełdzie po raz kolejny pokazała, że to ruleta, że
    > analitycy są nic nie warci.
    > Wielu uznanych guru to oszuści, już złapani lub za jakiś czas posadzeni.
    > Nie wykluczone, że kolejni politycy, szefowie "mafii państwowej" zawłaszczą
> [...]

    Wiesz, ja na swoim koncie mam ponad 30 koła i jak dla mnie to nie jest
    gówno. Moze ty tyle zarabiasz w miesiac (gratuluje), ale srednia
    krajowa mowi co innego.
    Czy tracę na tym? Pewnie tracę, ale nie ja wybierałem ten system.
    Wybrała go d**kratyczna władza (legalna!). To co można z tym wszystkim
    zrobić, to po prostu wybrać jak najlepszy OFE. Nic wiecej. Wiec warto
    się na tym skupić.
    Chyba że chcesz pisać polityczne wynurzenia i liczyć, że jak nie za
    rok, to za 20 lat, a moze za 140 lat, twoja partia przejmie władzę i
    wprowadzi system marzeń.
    Moim zdaniem, lepiej skoncentrować się na konkretach, a nie mrzonkach.

    W każdym razie autor wątku prosił o poradę, który OFE wybrać. Nie
    prosił o ocenę, czy pseudoanalitycy nas okradają.