  • Data: 2009-01-06 21:56:16
    Temat: Re: OFE- musze wybrać bo mnie wylosują
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam ten tekst.http://groups.google.com/group/alt.pl.biznes.u
    bezpieczenia/msg/e2f5fd...
    > Mimo, że dość stary nic, a nic się nie zdezaktualizował.

    On jest troche nie na temat, bo sugeruje, ze po wybraniu funduszu juz
    do emerytury trzeba byc tylko biernym obserwatorem. Wiadomo, ze na
    rynkach kilkadziesiat lat to epoka (w tym na rynku samych funduszy
    OFE). Ale przeciez MOZNA MIGROWAC. Taka ocena 'lepszosci' funduszu
    moze byc wykonywana np. co pare lat i w razie potrzeby mozna przeniesc
    sie wraz z kasą do innego. Ocena poczatkowa jest jednak moim zdaniem
    najwazniejsza.