  • Data: 2010-01-03 15:08:11
    Temat: Re: Pocztowy i nowa TOiP
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" news:hhqb0q$bgf$2@news.onet.pl

    > Wybacz, ale kupno w Biedronce jest jednoznaczne z platnoscia gotowka.

    Może dla Ciebie jest jednoznaczne :) Ja dopiero o tym fakcie dowiedziałem
    się z jakieś dwa lata temu i do teraz zdarza mi się zapomnieć o braku
    możliwości zapłaty plastikiem za zakupy :)

    > Nie sadzilem, ze musze wyjasnic dodatkowo, dlaczego ktos kupujacy
    > glownie w Biedronce, nie jest w stanie zrealizowac limitu platnosci
    > bezgotowkowych.

    Jak byś przyglądnął się ogólnej konstrukcji swojego posta to byś wiedział
    skąd moje "czepialstwo". :) Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że przejąłem
    twój styl pismiennictwa - to swoistego rodzaju połączenie
    domysłu/powątpiewania z nutką cynizmu :D

    > W dodatku uporczywie popierasz archaiczna forme transakcji
    > bezgotowkowych, dokonywanych karta debetowa, a nie kredytowa.

    Z całym szacunkiem ale teraz prz...ałeś z grubej rury :O
    Na czym polega ten "archaizm" karty debetowej względem "nowoczesności" KK?