    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 18 Dec 2019 06:24:01 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana mBank Intensive na Pekao Świat Premium?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 18 grudnia 2019 14:52:43 UTC+1 użytkownik Stiwi napisał:

    > Banku bez spamerskich fajerwerków w systemie online :)

    Pisałem - adBlock ;>

    > Opiekuna konta, który w swojej pomocy wykaże się większą kreatywnością załatwienia
    sprawy, niż wysłaniem osoby mieszkającej za granicą do oddziału :)

    No, tutaj to już i na poziomie "premium" pewnie nie masz czego szukać.
    Trzeba po prostu zadać sobie zajebiście ważne pytanie - czy bank zarabia na Tobie
    tyle, że opłaca mu się kogoś sensownego przydzielać?

    Ja z "premium" mam doświadczenie z promocji mkonta intensive z kartą visa świat -
    oczywiście 10zł za kartę naliczyli. Nic specjalnego nie było, przy zamykaniu nawet
    nic o pozostaniu nie mówili, a przy załatwianiu KK "intensive" były takie same durne
    "procedury" i "nic się nie da zrobić" jak dla szarego fizola.
    Drugie z santander - zaproponowali mi umowę "select" - nawet bez konta, może z powodu
    KK platinum z klika - ale jak zrobiłem cancel przy podpisywaniu to się obrazili ;>
    No i jeszcze anegdotyczny "private banking" idei, czyli lion's - na kolacyjkach z
    wykładami było miło, ale o mało co nie wpadłem w obligi getback i podobnych ;>

    Więc jak czegoś chcesz więcej, to szukaj na poziomie "private banking" - ale z
    minimum 1M w kieszeni.
    O tym, że coś fajnego będzie w "premium" żubra, zapomnij - nie wiadomo, kto był
    gorszy w zarządzaniu tym biednym bankiem, Włosi czy PiS...

    > Tu możesz zobaczyć nowy wygląd Pekao:
    > https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowo
    sc-elektroniczna/nowe-pekao24.html

    Tęczowe. Co na to prezes?
    O, może to właśnie również dlatego (bo i przez Banasia) wyleciał ostatnio zarząd
    żubra, w tym "złote dziecko PiS"?