eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Thu, 26 Aug 2021 21:02:46 +0200

    On 2021-08-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Naprawde nie zrozumiałes?

    Naprawdę to mamy tu stan rozbieżny.
    Może dlatego że jestem przedsiębiorcą i rozumiem jak chujowe
    mamy prawo i że nie musi być w tym złej woli instytucji. Ani tym
    bardziej nie musi być tam żadnej teorii spiskowej.

    > No i? Naprawde tak zrozumiałes moją uwage?
    > Mam pisac troche bardziej wprost?

    Pisz.

    > Chce powiedziec ze skoro klienci wiedzieli to tym bardziej sprzedawcy
    > wiedzieli. Wiec musze stwierdzic co powyzej.

    Ale wszyscy wiedzieli, to jest jasne. Natomiast nikt nie wiedział, że
    będą takie skutki. To też jest oczywiste. Przypominam, nikt z tego
    tytułu nie został skazany, co najwyżej mamy do czynienia z
    unieważnianiem z powodu słówka "indeksowany" (ew. z powodu zapisów o
    tabelach kursowych).

    oney;pl;rekomen
    ey;pl;nie;utrud
    ml
    adzor;bankowy;z
    walutowych-niek
    eniali-zdanie-w

    218_przypomnien

    > Nie zauwazyłem zeby "nikogo" nie było stać.

    To posłuchaj polityków lewicy.

    > Chentych tylu ze jak składałem w jednym banku wniosek o kredyt to po
    > dwóch miesiach bank zadzwonił czy sprawa jest aktualna bo własnie teraz
    > moga przeanalizowac moj wniosek.

    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,27299278,paszcz
    a-krokodyla-na-rynku-nieruchomosci-ryzyko-banki-jest
    .html
    Analiza ekspertów Banku Pekao nie pozostawia złudzeń. Wzrost cen mieszkań w Polsce
    następuje szybciej
    niż wzrost wynagrodzeń, przez co stają się one coraz mniej dostępne dla przeciętnych
    kupujących.
    Średnia cena transakcyjna nieruchomości rośnie od 2018 roku, w tym samym czasie siła
    nabywcza
    spada. Obrazujący to wykres zyskał miano "paszczy krokodyla".

    > To nie jest moj problem.

    Ty, dobre. Kredyty frankowe? To nie jest mój problem :D

    > Ale bedzie trudno bo w umowie kredytu mam wprost napisaną wysokosc raty
    > przy konkretnym wiborze.

    No ale oni NIE WIEDZIELI, że może rosnąć.

    > mowisz znowu o tych sprzedawcach co to zapewniali jakie to bezpieczne?

    Nom.

    > Znowu podkreslasz jak bardzo sprzedawcy mijali sie z prawda?

    Nie. Znowu podkreślam, że dorośli ludzie powinni brać odpowiedzialność
    za swoje czyny.

    > Tak, jasne, zupełnie bez zwiazku ze sprawa.

    Owszem. Sprawy dotyczą słówka "indeksowany".
    Taki trolling prawny.

    > Jeżeli frankowicze czuja sie oszukani [...]

    To niech to udowodnią i tyle.

    > i odzyskaja kase pod jakims protekstem

    To jest sprawa odrębna, jak sam mówiłeś - pretekst.

    > sytuacja. Niech czasami to prawo zadziała w dobra strone a nie tak jak
    > zawsze, łupiąc najsłabszych.

    I tak będzie i tym razem, frankowicze złupią złotowiczów (innych
    klientów banków), a ew. potem jeszcze podatników.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com