  • Data: 2009-10-28 22:43:17
    Temat: Re: jaki sens ma lokowanie pieniędzy w SKOK-u?
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wkład, udzial, wpisowe, płacisz raz niezależnie
    > od ilości depozytów (...)

    szczerze mówiąc, zakładałem jakąś promocję zwalniającą
    z opłaty za wstąpienie do SKOK przy zlożeniu depozytu
    i nieco sie zawiodłem że takowej nie było.

    > Banki stacjonarne są droższe.

    przyznam że mnie to zaintrygowało.

    czy ktoś z grupowiczów liczył, przy jak dużym depozycje
    korzyści z lokaty w SKOK-u przekroczą korzyść z lokaty
    w internetowym banku? zakładam w ciemno, że przy 1.000zł
    jest gorzej niż w banku a przy 1.000.000zł lepiej.