  • Data: 2008-10-12 19:53:18
    Temat: Re: kupować mieszkanie?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie. Tylko ze pamietasz ze masz to finansowac z lokaty 200 kzl
    > (np. 4%) ze sprzedazy mieszkania 5 lat wczesniej, co zrobisz jesli
    > mieszkania beda po 6 kzl a wynajecie 1500 zl? Proporcje zachowane :-)

    Tak sobie wlasnie przypominialem, ze gdy moje mieszkanie bylo warte ok. 80
    tys. a wynajem 400zl to mbank ruszal dajac na emaksie 16,5%. Czyli mialbys
    13,200zl rocznych odsetek i niespelna 10 tys. kosztow najmu.
    Jakby nie patrzec znowu na plus wynajmujac. Dodam tylko, iz w remonty w
    ciagu tych 6-7 lat poszlo mi co najmniej 10 tys. extra, co niestety musialem
    wydac jako wlasciciel, a zupelnie nie obchodziloby mnie jako najemcy.