eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - Blokada po nieudanych transkcjachRe: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.wp.pl!not-for-mail
    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - Blokada po nieudanych transkcjach
    Date: Tue, 20 Oct 2009 15:55:40 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 16
    Sender: o...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <hbkfi1$e0a$1@news.wp.pl>
    References: <a...@p...googlegroups.com>
    <hbieak$2un$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@r...googlegroups.com>
    <hbkevk$lt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20909nb-0s.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1256046978 14346 213.158.199.132 (20 Oct 2009 13:56:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Oct 2009 13:56:18 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <hbkevk$lt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:505889
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal pisze:
    [..]
    > Sprawa jest prosta, możesz na przyszłość zabezpieczyć się na wiele
    > sposobów (bo każdy bank postępuje tak samo i obrażenie się na mbank nic
    > nie da):
    [..]
    Parę postów wyżej była informacja, że Citi postępuje inaczej - wystarczy
    telefon klienta i rozmowa z konsultantem. Więc nie każdy bank postępuje
    tak samo. Ale trzeba zaznaczyć, że Citi był "przeczołgany" już przez
    amerykańskie organizacje chroniące konsumenta i doszło do właściwych
    osób, że czasami bardziej się opłaca iść na ustępstwo klientowi.

    Trzeba czekać, kiedy i u nas banki staną się bardziej pro-klienckie
    i/lub u nas powstanie silny ruch chroniący prawa konsumenta.

    o.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1