eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:04:26
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Torran napisał(a):

    > Juz tak mam. W temacie chcialem zaznaczyc jak klienta w mBanku traktuja i ze
    > NIE uwzgledniaja w ogole preferencji w stosunku do lepszych klientow - tak
    > wynikalo z rozmowy na mLinii.

    To co w ogole robisz w mBanku ? Nie mozesz sie przeniesc do CitiGold
    albo jakiegos private banking ? Od biedy Aquarius w Multi. mBank to nie
    jest raczej elitarny bank. No chyba, ze majac 20 tys na koncie uwazasz
    sie za lepszego klienta :)


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1