eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientowRe: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
  • Data: 2006-08-30 09:01:52
    Temat: Re: mBank - brak preferencyjnych warunkow obslugi klientow
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:ed3hs6$79q$1@news.onet.pl...
    > wk napisał(a):
    >
    > Jak zostało to wyjaśnione na forum mBanku - to był błąd. Obecnie liczą
    > się tylko wydatki kartą, a nie wpłaty na nią. Kilka osób zapowiedziało, że
    > złoży reklamację, ponieważ w TOiP jest mowa o obrotach, czyli można przez
    > to rozumieć zarówno wypłaty, jak i wpłaty. Sam jestem ciekawy jak się
    > sprawa rozwinie, u mnie opłata byłaby pobrana za około 2 miesiące.

    Tak sobie teraz pomyslalem ze u mnie moglo zadzialac cos innego.
    Po pierwsze nie pobrali w ogole oplaty (a u innych pobieraja i zwracaja).
    Po drugie przed koncem roku uzywania karty, zostala ona zablokowana i wydany
    duplikat.
    A wszystko dlatego ze sprzedawca na stacji bezczelnie i na moich oczach
    (spostrzeglem sie niestety za pozno) odpisal numer karty kredytowej do
    faktury!
    Swoja droga mam nadzieje ze mu sie do dupy dobrali.
    Byl telefon do mBanku, blokada karty, wydanie duplikatu i reklamacja z
    prosba o niepobieranie oplaty (sugestia konsultanta).

    I tutaj pytanie: czy mBank liczy okres roku do oplaty za karte na zasadzie
    oplat za kolejne lata od podpisania umowy/aktywacji pierwszej karty, czy za
    rok (lata) od momentu wydania plastiku?

    pozdrawiam, wk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1