  • Data: 2010-05-20 06:21:46
    Temat: Re: oszczedzanie na emeryture
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 03:21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Tak pięknie to było w założeniach.
    > Niestety już nie jest.
    > Pieniądze z OFE będą przelane do ZUS i to ZUS będzie je wypłacał.
    > I to też nie wszystkie, tylko część, w zależności do tego ile mu braknie
    > na wypłaty swoich własnych emerytur.

    To zalezy na kogo glosujesz. Jak pozwalasz sobie wyprac mozg i dasz
    sobie wmowic, ze to nie sa pianiadze tych co wplacaja, to tak bedzie.
    Ja mam nadzieje, ze do czasu kiedy bede przechodzil na emeryture
    swiadomosc w spoleczenstwie wzrosnie i tym samym presja na rzadzacych.
    Nie wiem jaka jest obecnie srednia wartosc funduszu w OFE, ale zapewne
    czym bedzie wieksza tym bardziej ludziom bedzie zalezalo zeby te
    pieniadze zostaly u nich lub ich spatkobiercow, a duzo mnejsze
    znaczenie bedzie mialo to co robi IPN i kto co robil13 grudnia 1981.

    MK