eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosciRe: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pomylka sprzedawcy przy platnosci karta i zadanie uregulowania platnosci
    Date: Sun, 01 Apr 2012 19:36:08 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <jlas9o$sqn$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jlakbm$ou4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 71-81-82-33.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1333326968 29527 71.81.82.33 (2 Apr 2012 00:36:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 00:36:08 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <jlakbm$ou4$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:11.0) Gecko/20120327
    Thunderbird/11.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:569444
    [ ukryj nagłówki ]

    MarcinF wrote:
    > Sytuacja wyglada w ten sposob ze odbyla sie platnosc karta za usluge,
    > transakcja zostala potwierdzona podpisem, zostal tez wydany paragon.
    > Po jakims czasie dzwoni osoba z ksiegowosci sprzedawcy i w troche
    > bezczelny sposob zada natychmiastowego stawienia sie i uregulowania
    > platnosci gotowka.
    > Najprawodopodobniej osoba obslugujaca terminal pomylila sie i stad
    > cale zamieszanie, bo po sprawdzeniu wydruku z terminala dla klienta
    > widnieje tam informacja "niezgodny podpis".
    > Oczywiscie nikt nie chce unikac platnosci, ale jaka jest gwarancja
    > ze sprzedawca jednak nie sciagnie tej platnosci z karty?
    > Minelo kilka tygodni i transakcji nie widac na wyciagu, ale sprzedawca
    > posiada przeciez podpisany wydruk z terminala.


    Ktos na koniec machnal na terminalu nie ten przycisk co trzeba i kasy
    nie dostali.
    To, ze trzeba i wypadaloby zaplacic to chyba jasne.
    Reszta zalezy od tego czy sa w miare sensowni i mozna im wierzyc, czy
    tez trzeba uwazac.
    W pierwszej wersji po prostu podalbym babce numer karty przez telefon,
    niech sobie ja powtornie obciazy i po prostu zapomnial o sprawie.

    W drugiej poprosilbym o pismo a nie telefon z wyjasnieniem o co chodzi.
    Potem albo sie pofatygowal z danymi karty niech sobie ja jeszcze raz
    obciaza, albo przelal przelewem.
    Gotowki jakos nie lubie, bo kiepsko po niej widac kto ile i za co placil.


    Co do sciagniecia z karty to technicznie jak najbardziej ma taka
    mozliwosc. Wystarzcy mu numer i data waznosci. Moglby to spokojnie
    zrobic bez ciebie, a na pewno juz bez problemu moze to zrobic za twoja
    zgoda. Fizycznie karta nie jest mu do niczego potrzebna.

    Czy nie sciagnie za duzo? jak przy kazdej karcie. ma taka mozliwosc,
    ale to sie zalatwia reklamacja we wlasnym banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1