  • Data: 2005-05-21 10:15:05
    Temat: Re: [press] "Rzeczpospolita" - ranking kart kredytowych
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-20 23:18- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    witek, gdy pisał(a):

    > czy kiedyś miałeś w ręce kartę kredytową, która oferuje coś więcej niż
    > grace period na 21 dni?

    Nie tylko w ręku, ja użyjesz googla i przeczytasz o czym pisywałem w
    grupie, to nawet może zgadniesz jakie.

    Niezależnie od tego, może popiszesz się erudycją i napiszesz nam co to
    jest Twoim zdaniem karta charge (też taką mam - złotą)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****