eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!mike!not-for-mail
    From: Karolina Godyń <k...@a...spamnie.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Date: Sat, 17 Mar 2007 14:05:29 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 14
    Sender: k...@K...oldfield.org.pl
    Message-ID: <d...@4...com>
    References: <1...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1174136721 11621 195.150.76.184 (17 Mar 2007 13:05:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Mar 2007 13:05:21 +0000 (UTC)
    X-Sender: U3Q9elWN7kMtLVPvRHdN114NSwnoW3u5
    X-Newsreader: Forte Agent 4.2/32.1117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:410381
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Mar 2007 05:34:12 -0700, p...@w...pl wrote:

    >4.10.2006 ok. 9 rano - Dostaję SMSa z banku z informacją o płatności
    >1575,30 na rzecz jakiegoś serwisu epassporte.com. Później okaże się,
    >że jest to serwis oferujący wirtualne karty do płacenia w Internecie.
    >Wygląda na to, że złodziej doładował tam swoją kartę na kwotę 500$.
    >Natychmiast dzwonię do banku, gdzie informuję o zajściu i zastrzegam
    >kartę.

    Kartę zastrzegłeś dopiero po transakcji, czy przed? Kartę masz czy
    rzeczywiście ci skradziono? W zależności od sytuacji pozostaje jeszcze
    arbiter bankowy.
    --
    Kajka GG:2182391

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1